NaZaNiN jOoN
نــــباید رو میدادم به یه بــــچه ک حالا شاخ شه وایسه تو روم هه

 

سلامتیه رفیقایه دیــــروز که شدن کونـــــیایه امــــــروز

 

 

 

سلامتیه دختری که زبونشو تا ته میکنه تو دهنه دوست پسرش ولی سر سفره از لیوانه آبه باباش نمیخوره میگه دهنیه هه

 

 

 

 

بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود
چه بیقرار بودی زودتر بروی
از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بودی …
من سوگوار نبودنت نیستم
من شرمسار این همه تحملم !

 

 

 

 

 

هوا را هر چقدر نفس بکشی باز هم برای کشیدنش بال بال میزنی
مثل تو
هر چقدر که باشی ، باز هم باید باشی
می فهمی چه میگویم ؟
بودنت مهم است !

 

 

 

 

 

اگر احساسم را هم خواستی بخری ، به روی بسته اش دقت کن …
نه قیمت دارد ، نه تاریخ انقضاء
برعکس احساسات تو
که بارکد دارد !
حساب شده ی حساب شده !

 

 

 

 

 

هوایت چقدر آلوده شده ؟
که هر وقت به سرم زد چشمانم را سوزاند !

 

 

 

 

 

خیلی ها دلم رو شکستن ولی تو با همه فرق داری
آخه یه ضرب المثلی هست که میگه:
“کار را که کرد ، آن که تمام کرد”

 

 

 

 

 

اصلا حسود نیستم اما وقتى دیدم واسه رفیقم اس ام اس اومد کى میرسی خونه عشقم؟
یه ذره دلم خواست.

 

 

 

 

 

وآن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند
یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند .

 

 

 

 

 

 

معجزه اون اس ام سیهِ که میتونه حال تورو تو یه ثانیه عوض کنه ^_^

 

 

 

 

دلم لک میزنه واست زمانی که ازم دوری
ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری . . . !

 

 

 

 

 

ﺁﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩارم
ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ “ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ” ﺑﺪﻫﺪ
ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ
“ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ’

 

 

 

 

 

بیچاره من…
کسی را پاشویه میکردم که ازتب دیگری میسوخت…!!

 

 

 

 

 

هرگز منتِ احساسی رو نکش که به زور داره برات خرج میشه…

 

 

 

 

 

اگه یه روز دلمو شکستی “فدای سرت”
فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره …

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:,23:39به قلم: نازنین جوون ™